A Dual-Combined Brake System magyarul valami olyasmit jelent, hogy Kettős Összekapcsolt Fékrendszer. A lényege annyi, hogy a kézi fékkar
egy kicsit használja a hátsó féket is, a lábfék pedig egy kicsit az első féket is. A motoron mindenhol ugyanolyan háromdugós úszóágyazású féknyereg van, elöl is, hátul is. A három közül a két szélső dugattyú vaskosabb, a középső kicsit kisebb átmérőjű. Ha a fékkart húzod, az első féknyergekben a két-két szélső dugó dolgozik, a hátsó fékben pedig a kis középső. Ha a fékpedált nyomod, pont fordítva van, vagyis elöl a kis középső dugók dolgoznak, hátul pedig a két szélső. A kis munkahengereknek nincs túl nagy erejük, szóval ha beletaposol a lábfékbe nem fog füstölve kicsúszni alólad az első kerék, de azért ezt ne kanyarban, csúszós felületen próbáld ki!